németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

Ajjajj már csak 10nap!!!!

2009.03.09. 23:03 | Dina2 | Szólj hozzá!

Hahóóóó!!!

Bizony már csak 10napom van hátra...ejj
Már elkezdtem a búcsúúúzkodást,hétvégén mamámnál jártam és nagynénikéméknél,bár így se látjuk egymást túl sűrűn....
Most hétvégén is lesz családi röff-röff(én csak így hívom,a családi összejöveteleket),ugyhogy a familia másik felétől is el kell búcsúzni:(

Szombat pedig az utolsóó munka nap a lóversenypályán,3év megfeszített munka után:D....Hiányozni fog...:(

Szombat este pedig csak  a barátoké,nha előre látom lesz ott sírás-rívás a részemről tutti,főleg ha ehhez egy adag alkoholmennyiség is hozzájárul.De igyekszem majd magam visszafogni nyugi:)
Igazából nem is szeretek búcsúzkodni,főleg mert úgyis visszajövök,és azt se mondhatnám,hogy most lezárul életem egy részének korszaka...szóval semmi ilyesmiről nincs szó,nem kell nagy érzelmi löketet adni ennek a 4,5hónap rehabnak:)

 

Ma volt erasmus börze a sulinkban,fura volt látni a sok nyüzsgő embert,a hülyébbnél hülyébb kérdéseikkel,tudván,hogy én jövőhéten utazom...És most ilyenkor annak kéne jönnie,hogy nhajó hát én is ilyen voltam,de nem:) mert ha valami elöttem zajlik én azt se veszem észre sose,ugyhogy tavaly nem igazán figyeltem fel erre a börzére,csak hallomásból értesültem a lehetőségről.És nini,még milyen jó hogy van aki figyel helyettem is...


Találkoztam Márkkal,ő az őszi félévben volt kint,pontosabban 2 félévet volt kint Wernigerode-ban(ahova megyek),ugyhogy elcsacsogtam vele erről-arról.
Aztán utána elmentem vásárolni,feltankoltam smink cuccokkal,vettem napszemcsit,és vietnámi papucsot is,így március közepén...sebaj...Jó New York-ker 5éve árulja uazokat a papucsait.ez meg segáz...
 

 

Kezdek izgulni,de a pánik izgulást átvette már a kellemes izgulás.Már nem kell papirokért rohangálni,6millioszor elrontott faxot küldeni/várni,idegeskedni a meg nem kapott emailek miatt és stb...Most már élvezem az itthon töltött napok számát,és kellemes érzéssel tölt el,hogy nem soká felvirrad a nap.

 

Addig is még jövök,és beszámolok az uccsó napok izgalmairól.

Gute Nacht!



A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr39992535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: előkészületek
süti beállítások módosítása