németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

ömlesztve

2009.03.25. 21:47 | Dina2 | 1 komment

Kakukk!!!!

Egy kis üzemszünet után ujra jelentkezek.Nézzétek el nekem,hogy nem kaptok egy jól felépitett esszét az életemről,hanem ami épp eszembe jut azt irom.Tulajdonképpen arra is rájöttem,milyen jó lesz ezt a blogot a későbbiekben visszaolvasgatni majd,amikor már otthon vagyok....
Igazából nem gondoltam volna,hogy ennyire jól fogom érezni magam itt.Arra számitottam végigsirom az első hetet,annyira nehéz lesz,hogy távol vagyok az otthontól.De meglepő,mert egyáltalán nem vágyom haza,persze mondom most,hogy még alig 1 hete vagyok itt.Persze mindenki hiányzik otthonról,ez természetes,de alapvetően nagyon jól elvagyok itt.

Még mindig csak kettem vagyunk Isabelle-lel,hétvégén érkezik a másik két lakótársunk.Szal egyenlőre még könnyű ketten lakni egy ekkora lakásban,nem zavarjuk egymást,mivel 2 mosdó van,igy ez se probléma megoldani,ki mikor használja.Nha meg persze uaz a napirendünk is,legalábbis egyenlőre.
De majd kiváncsi leszek,milyen lesz ha 4en leszünk,biztos nehezebb....

Elkezdődtek a német órák,hát nem mondom,jól lefárasztanak.A tanárunk nagyon aranyos,és szépen érthetően beszél,bár a végefelé begyorsit,gondolom akaratlanul is.

Az erasmus felhozatal a következő: Barbora(cseh) Isabelle(francia)Jessica(spanyol) Elsa(francia) Tatjana(svájc) Gabrielle(francia) Ivo(finn) és még van Joulien(francia) aki ma hazament,mert otthon nagy gondok vannak,nem részletezem.És persze vagyok én(ungarn:).Egy kicsit vicces,ha megyünk valahova és beszélgetünk németül,angolul,és a többiek franciául is,szal elég nagy attrakció vagyunk:), bár kitudja, lehet már megszokták az emberek itt.És előző félévről még itt maradtak egy 2.szemeszterre páran.Mint például a leendő két lakótársunk...

A héten csomo elintéznivalonk volt,rohangáltunk mindenfelé,de a koordinátoraink változatlanul nagyon aranyosak(Marie und Obert).Irtó sokat segitenek,és nagyon türelmesek.Amugy ők is diákok a fősulin.

Holnap lesz egy kis party,amire azt a feladatot kaptuk,hogy mindenkinek elő kell állnia valamilyen produkcioval,nha mi csajok kitaláltuk,t
áncolunk a makarénára,annak a koreográfiája nem túl bonyolult:),ugyhogy holnap vicces estének nézünk elébe.Totál hülyét csinálunik magunkbol a többi német elött,de sebaj:)

Nha mivel totál hulla vagyok,legyen ennyi elég.

Bis Später

Kiss


A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr901025840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SziSzu 2009.03.26. 21:08:23

Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)!
Tök jó ilyen jól elvagytok.
A srácok most mentek síelni, így velük nem talizunk hétvégén. Sajna most szombaton munkanap lesz, úgyhogy egy nap mínusz az így is rövid hétvégénkből.
Már várom az élményeket a fergeteges makarénátokról:D!
süti beállítások módosítása