németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

welcome party:)

2009.03.22. 10:47 | Dina2 | 4 komment

Nha haliho!!!!!

Megvolt az első partynk itt kint,hát nem csalódtam.=)

Tegnap délután megjött a francia lány Isabell,már pont kezdtem bedepizni az egyedülléttől,szal mondhatni,tényleg jókor jött.Nagyon közvetlen,barátságos,nyitott mindenre,ugyhogy eddig ő a legjobb arc itt.
A grillezésnél még a németek mondták,hogy szombat party,egy helyi clubban,ooh mondom oké,simán,aztán hivtam Isabellt is.
Tőlünk indultunk,kezdésnek egy kis vodkanari,ami rögtön a fejembe szállt,mert nem ettem túl sokat aznap.Aztán lent a clubban egy sex on the beach is befigyelt,mert az élrdekesmód olcsobb itt,mint az othoni szórakozohelyeken,ugyhogy nem hagyhattam ki:) azért meglepetten tapasztalom,hogy egy ilyen egyszerűbbnek mondható koktél,hányféleképpen tudnak elkésziteni az emberek,és mennyiféle szine lehet.Nahjó,azért jó volt,de közel se olyan mint otthon.

Aztán mi voltunk az egyedüliek akik táncoltunk,kicsit se bámultak az emberek:)
Bár én nagyivben szartam rá:) jol éreztem magam,és szerencsére a zene is jó volt,minden számot ismertem,szerencsére mellőzték a német bulizos számokat.Készültek képek,majd iwiwre pakolok fel párat,mert szerencsére Isabell hozott gépet.Ma megnézzük a várost,és várjuk még a másik 2 lakótársat,én ugy tudtam 2 spanyol lesz,de tegnap a többiek aszondták jön még egy francia,meg egy spanyol.Mondjuk csodálkoztam is,mert Laurance elégé felcimkézte a cuccait,ez lesz a 2.féléve kint,nem értettem,miért nem itt fog lakni.Szal most már igencsak kiváncsi leszek mi lesz ebből.
Azt is megdumáltuk Isabellel,hogy megnézzük Berlint,én már nagyon kiváncsi vagyok rá.Valamint azt is,hogy veszünk fel sportórákat,hátha leadunk pár kilot:D

Majd meglátjuk mi lesz ebből a "rendszeresen sportolni fogunk" dologból:)
Nha megyek reggelizni,má
r 11 óra:)

Pusssz

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr941017659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi85 2009.03.22. 21:54:10

Mondtam hogy ne rugj be és szerencsére nem is tetted:D:)
Az meg hogy nem táncoltak, te meg igen, ez nem meglepő:)

Shane26 2009.03.22. 23:42:35

Alap, hogy a magyar csaj fog táncolni! Ha gondolod, alapítsd meg a csp külföldi vonalát. Elkezdhetnénk terjedni nemzetközileg.. :D
Amúgy örülök, hogy jól érzed magad és jó olvasni, amiket írsz.
Itthon persze minden ugyanaz. Konkrétan én még mindig a nőügyeimmel szenvedek, szegény tesód halálra unja magát, a Csikai meg csak... :)
A Sorinra odafigyelünk, hogy ne nyomuljon rá az össze itt maradt bnődre, az Ádiék meg versengenek a Ducoékkal a legjobb kapcsolat díjért. Szal minden ugyanaz..

Puszi,
Zs.

SziSzu 2009.03.26. 21:00:00

Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!!
Nagyon örülök, hogy ilyen jól érzed magad kint! Nagyon cserélnék veled!
süti beállítások módosítása