németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

Már csak 22 nap!!!

2009.02.25. 17:12 | Dina2 | Szólj hozzá!

Hahóóó Kedves Olvasóim!!!

Februárt írunk...Március 19-én indulok....elteltek már megint ezek a fránya hónapok elég gyorsan...:)

A bőrönd kérdés eléggé aggasztó:hogy fog beleférni az egész életem egy "csöppnyi" táskába???Jelentem sehogy:S
Az utazás kérdés megoldódott,bár számomra nem túl kedvezően.Vonattal megyek,2szeri átszállással.A repcsiről le kellett mondanom,talán majd visszafelé.
Anya valszeg eljön velem Bécsig,ugyhogy 1 átszállást megúszok anélkül,hogy elkavarodnék. Tehát csak 1-et kell túlélnem. A vonatokat sose szerettem,talán majd kint bizalomgerjesztőbbek lesznek,mert ez a máv nagyon nem a szívemcsücske...
A 4.félév is elkezdődött itthon,bár túlságosan nem érint.Sikerült 3 itthoni tárgynak megtalálni a kinti párját(turizmus marketing-Marketing im Tourismus, Turizmusföldrazj-Tourismus Ort und Regionen, Szállodamenedzsment-Hotelmanagment) Mert ugye csak olyan tárgyat érdemes kint tanulni,amit itthon be tudok számíttatni.Ergo ha kint sikerül a vizsga vagy akármi,akkor itthon megvan a tárgyam.Vehettem volna fel még több tárgyat.de nem akarok se jogot,se politikát nha meg adózást se tanulni németül,elég ha ezt magyarul felfogja az ember.Ugyhogy ezek, meg még 1-2tárgy csúszik 5.félévre,vagyis majd 5.félévben vizsgázok belőle itthon,de ebből még tudok lefaragni:
MERT egyes tárgyakból sikerült elintézni a beadandó írását,ugyhogy megkapom rá a jegyet még ebben a félévben.És az is jó lenne ha 1-2tárgyból engedéllyel szeptemberben vizsgázhatnék,ivégülis augusztusomba beleférne a tanulás itthon.És akkor csak 1-2tárgy csúszna 5.félévre.De ez még képlékeny...majd meglássuk...

Most már remélhetőleg egyre többet fogok bejelentkezni,mert nagyon felgyorsultak az események.Ugyhogy "bis später":)

Tschüss

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr86965651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása