németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

Esti gondolatok

2009.03.12. 22:25 | Dina2 | Szólj hozzá!

Schön Guten Abend!!!!

Nha hogy vagytok kedves olvasóim?ugye repesve várjátok minden új bejegyzésemet?ahogy azt kell:)

1 héttel később ilyenkor már javában zötyögök a vonaton,de az is lehet,hogy most szállok át éppen Bécsben a Hanoveri járatra,fuu beleborzongok,de szerencsére akkor még ott lesz velem Anci:)

Nem bírok leállni a shoppingal,nahjó az einkaufen-nel,mégis legyek már stílusos.szóval bővítettem a nyári kollekciót egy fürdöruhával,akarom mondani felsővel,alsót még keresni kéne hozzá.Ugye milyen érdekes az életem?Nha sebaj,majd az lesz...Nah DE,nem én vagyok a legnagyobb vásárlásmániás,hanem Anci,vett nekem egy minilaptopot,pedig mondtam elég határozattan,hogy nem köllene..."azé nem ocsó mulacság".De ő bizony megvette,ugyhogy ezzel is felszabadul egy fél laptopnyi hely a bőröndömbe,ugyanis akkor a nagyot itthon hagyom.És hozzáteszem,azért nagyon örülök neki:)

Következő napirendi pont az internetkérdése,mer ugye az nekem nincs,illetve nem lesz a koliba,csak 2009őszétől kötik be,mekkora szerencse...
Hordozható vagy mobil vagy nemtom hogy a szarba hívják netre meg nem fizetek elő,mer ritka drága,ráadásul minimum 1 évre köllene,én viszont nem tervezem a kinti tartozkodásomat 5hónapnál tovább...DE,beszéltem Márkkal,ő aszondta,hogy lesznek a koliba mások akiknek van ilyen mobil netük,és megosztják velem némi euromennyiségért.a német srác 7euroér a bolgár srác 4euorért kínálja remekreszabott netét egy hónapra.Tiszta versenyfeeling...de ezek a tavalyi árak,válság van,ugyhogy lehetséges egekbe szöknek a tarifák:)

A koliról annyit,ha már megemlítettem,hogy NE ilyen magyar állapotokat képzeljetek el(egy szobába 4-5ember,közös fürdö konyha az emeleteken...satöbi) Hanem van egy épület,fel van bontva több lakásra,egy lakásban van 3-4szoba,mindenkinek saját lesz,van közös helység,konyha,fürdö...láttam képet szobáról,nagyon szépen be van rendezve,és egész nagy,ugyhogy igazán kár lenne panaszkodni.A lakásom száma pedig 100-as,ugyhogy nem lesz nehéz nem eltéveszteni....

Nha asszem mára ennyi az érdekességekről,holnap pakolnom kell,rendszereznem és listát kell írnom az életemről,az életemről,amit be kell zsúfolnom egy bőröndbe......

Jóccakát!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr73999035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása