németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

Még 3 nap!!!!

2009.03.16. 21:44 | Dina2 | Szólj hozzá!

Hahóóóó!!!!

Elösször is szeretném leszögezni,hogy lehet írni ám kommentet,oké,hogy még itthon vagyok és nagy dolgok nem történtek velem,de ha kint leszek,fogok ám örülni mindenfajta Magyarországról származó üzenetnek:) ugyhogy hajrá!

Nha kérlek szépen,bepakoltam,hát olyan nagyjából,először azt hittem nem fogok beleférni,aztán volt egy nap,amikor azt hittem belefértem és végeztem,aztán megint rájöttem,hogy nem férek bele....mert csak gyűlik gyűlik az elpakolásra váró holmi még mindig....

szombaton meg volt a búcsúbulim a srácokkal,szinte mindenki ott volt,aki számít,és szuper ajándékot kaptam!!!egy fotóalbum telis-teli képekkel és kommentekkel,amiket csak én értek....nagyon tündérek vagytok!és iszonyat fogtok hiányozni!!!!

Vasárnap pedig elbúcsúztam a család másik felétől.Holnap általános iskolás barátnőkkel talizom,és szintúgy búcsúzkodom,szerdámat,az ucsó estémet pedig a csajokkal töltöm egy csodaturmix erejéig.Aztán jövök haza,és egy jóideig utoljára alszom az ágyamban.Kár,hogy ágyat nem tudok vinni,mert imádom az enyémet..és sajna ágy tekintetébe elég válogatós vagyok...

Ez a bejegyzés most ilyen rövidre sikerült,legközelebb az uccsó estémen írok egy pár sort,aztán indula-mandula.

Jó éjt!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr991006407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása