németországi élményeim

Ez a blog azért jött létre,hogy a barátok,család nyomon követhesse a németországi tartózkodásom minden(majdnem minden) pillanatát. De azért persze mindenki olvashatja,akinek van kedve hozzá =)

Friss topikok

  • szarvitomi: Jó kis bejegyzés lett. A sas meg a nyúl durva:):) Én tudtam hogy szép helyre mész mert előző hónap... (2009.06.09. 13:46) Balti-tenger avagy Ostsee
  • Dina2: Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=) Amugy otthon,Budapesten él... (2009.06.05. 18:59) I love Berlin!!!
  • Dina2: Hahóó!!! Áh nem,erasmusosokkal lógok mindig,a többiek élik az életüket. szerencsére tökjó a társas... (2009.03.29. 11:43) megjöttem=)
  • SziSzu: Irigykedve olvasom összes bejegyzésedet:D! Nagyon szerencsés vagy:)! Tök jó ilyen jól elvagytok. A... (2009.03.26. 21:08) ömlesztve
  • SziSzu: Nem is versengünk:)!! Egyértelműen mi vagyunk a nyertesek Ádival:D!! Nagyon örülök, hogy ilyen jól... (2009.03.26. 21:00) welcome party:)

Linkblog

I love Berlin!!!

2009.05.03. 20:57 | Dina2 | 6 komment

2 felejthetetlen nap Berlinben:

Nagyon nehezen akart ez összejönni,rengeteget szerveztük,és volt mikor az időjárás miatt le kellett mondanunk róla.Nah de a május 1-2 tökéletes 2 nap volt Berlinben,tekintve hogy ma nagyon rossz időjárás van,nagyon szerencsésnek mondhatjuk magunkat.Az utazás jó volt,a szállás messze felülmúlta az elvárásaimat,Berlin pedig überelte minden elképzelésemet.Most már bevallhatom,nem vártam sokat ettől a várostól,és épp ezért csalódtam benne ekkorát pozitivan...

Azt terveztem listát készitek Berlin kontra Budapestről,de 2perc után ez gigantikus hülyeségnek tünt,Berlinnek az első perctől nyert ügye volt nálam.Budapest  az otthonom,amire büszke vagyok,mindig is megmarad az első helyen,de azt hiszem sose tudok rá turista szemmel nézni,és épp ezért nem tudom összehasonlitani semmilyen más várossal.Budapest a HAZÁM,csupa nagybetűvel,Berlin pedig mostantól a KEDVENC városom...

Berlin igazi 21.századi város,rendkivül modern,fejlett,ugyanakkor jelen vannak a régi patináns épimények is,és e kettő nagyon is jól megfér egymás mellett,ami igazán különös.Egy futurisztikus,ugyanakkor történelmi város.Amikor ott van az ember,nem nem tud a múltra gondolni,hisz mindenegyes négyzetcentiméter arról mesél.Én pedig különösen szeretek a történelmről töprengeni,de az más amikor az ember az iskolapadban tanulja ezt,és más amikor látja a saját szemével.
Egy falat húzni a város közepére,mekkora őrült ötlet volt,mintha nem mehetnék át Budára.Láttam a falat,illetve annak egy maradványát,hát nem ilyennek gondoltam.Ez egy egyszerű ronda betonfal,semmi több,mégis ez az egyszerű ronda betonfal tette tönkre ezrek életét.Berlin a történelme miatt vonzó ennyire turisztikailag.Kit érdekel egy olyan város,ahol mindig béke volt,csend és nyugalom?Hiába szép,a szépség nem minden...


Azt gondolom Berlinhez fel kell  nőni,örülök,hogy ez első találkozásom a várossal 20évesen történt,mert korábban ezt ennyire nem tudtam volna értékelni...
Amikor ott voltam,fel se fogtam hol vagyok,csak most 1nappal a távozás után dolgoztam fel azt a hihetetlen mennyiségű képet a fejemben.Mindent belezsufoltunk a 2napba,ugyhogy mondhatom tényleg az egész várost láttam szinte...

Berlin,egyszer még visszajövök!!!!
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsieletem.blog.hu/api/trackback/id/tr631101006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szarvitomi 2009.05.04. 21:24:38

Hallod Edina, irigyellek. Nagyon szép lehetett:) Arról nem írtál, hogy voltatok-e bulizni Berlinbe:) Én azért arra is kivi lennék ha igen.

Dina2 2009.05.05. 12:45:30

Terveztük,de aztán végül nem,mert szombaton igy is lejártuk a lábunkat,reggeltől estig,hogy megnézzünk mindent,igy asszem jobb h pénteken nem buliztunk,majd most szerdán,white party lesz a sulibulin:D

Shane26 2009.05.07. 23:29:41

és ilyenkor vadul fotózol? Lesz vagy 1000 képed mikor hazajössz? Vagy csak mások képeiből tudsz gazdálkodni?

Dina2 2009.05.08. 18:56:05

Dehogy fotózok:) otthon van a gépen jó helyen,Tominál:) neki is kell...
rájöttem igy pedig sokkal kényelmesebb nekem.
nem azzal vagyok elfoglalva hogy húúú gyors kép erről arról,mielött elhagyjuk...:D nyugiban megtudtam nézni Berlint.
a másik két lány meg csinált egy vagon képet,és mindig mondták,szoljak ha szeretnék csak magamrol.szóltam.
ugyhogy teljesen jó volt ez igy.
A bulikat is felhőtlenül tudom élvezni annélkül hogy kattintgatnék:)

berlin_mount 2009.06.04. 22:44:12

Húha, ez azért durva! Bár egy túrista érezheti úgy, hogy 2 nap alatt mindent létott Berlinböl.
Én 3 éve lakom itt, de még mindig vannak olyan helyek, amiket nem láttam, ahol még nem voltam.

Dina2 2009.06.05. 18:59:01

Amit turistaként meg kell nézni,azt megnéztem.Akkor fogalmazzunk igy.=)
Amugy otthon,Budapesten élek,és van jó pár része ahol életembe nem jártam,ugyhogy oké igazad van,bár nem ugy értettem hogy az utolso falevelig láttam mindent Berlinben=)
süti beállítások módosítása